Wednesday, July 4, 2012

Shaklee GLA Complex

Set D (Skin Care) + GLA Complex

Credit

Anda dah cuba Euphoria Set D - Skin Care Set kami, namun masih mempunyai jerawat-jerawat degil? Parut-parut hitam dan himpunan jerawat yang tidak berkurangan?

Memang benar, ada yang berjaya dengan Shaklee Skin Care Set yang asas sahaja - B-Complex, Vitamin C & Vitamin E. Ada yang memerlukan tambahan Energizing Soy Protein (ESP) sebagai booster, terutama bagi mereka yang kesan hitam parutnya lambat hilang. Dan, jika telah mengambil air kosong secukupnya pun kesan jerawat masih banyak, inilah masanya untuk anda double-booster dengan Shaklee GLA Complex pula!


Saya sememangnya mengamalkan GLA Complex ini setiap hari. Alhamdulillah, memang terasa perubahan dari segi fizikal, mahupan dalaman (yang kurang sesuai di kongsikan di sini) sebelum & selepas mengambil GLA Complex nie.

Aihhh, nampaknya, memang sampai bila-bilalah saya tak berpeluang mencuba produk EPO yang banyak di pasaran, sebab sooo much in love dengan Shaklee GLA Complex nie! ;)

Vitamin Shaklee ini berasal dari sumber semulajadi, dan jika diambil dengan jumlah yang berpatutan, cara yang betul, dan makan dengan ILMU, pastinya akan memberi kebaikan kepada semua individu.

Hubungi kami untuk mendapatkan konsultasi lanjut, terutama mengenai cara pemakanan sebelum anda mula mengambil set ini.

* Berminat untuk mencuba produk Shaklee?
Hubungi FAZS di fazs.uniq@gmail.com, atau SMS ke 018-3111749 (Fazs).

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Order Form (Please check your email (inbox /spam) after 2 hrs to view order reply from e-Kiosk)

Name:
Email:
Contact No.:
Item & Quantity:
Delivery Address
Payment Method:

Click here to create your own form.